Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Άλλο είναι το πρόβλημα κ. Νομάρχα


Πραγματοποιήθηκε και φέτος η καθιερωμένη καμπάνια στην Αγγλία για την τουριστική προβολή της Κέρκυρας από τους Τοπικούς Άρχοντες του Νησιού μας. Αυτονόητος σκοπός του ταξιδιού των Αρμοδίων στο εξωτερικό είναι η προβολή και η προσέλκυση επισκεπτών στην Κέρκυρα. Με έκπληξη όμως ακούσαμε τον κ. Νομάρχη με έμφαση να διατυμπανίζει σαν επίτευγμα, ότι ήρθε σε επαφή με επιχειρηματία ο οποίος τον διαβεβαίωσε ότι θα ανοίξει τα δυο ξενοδοχεία του στο Νησί από τον Απρίλιο. Αλήθεια σε τι θα ωφελήσει την Κέρκυρα αυτή η «επιτυχία» του κ. Πουλημένου.

Δηλαδή η διαβεβαίωση του ιδιοκτήτη των ξενοδοχείων ότι θα ανοίξει νωρίς θα φέρει κόσμο στο Νησί ; Αν υπήρχε επισκεψημότητα τουριστών όλα τα τουριστικά καταλύματα θα άνοιγαν. Μήπως υπάρχει κάποιος επιχειρηματίας που θα αγνοούσε το συμφέρον του ;


Είναι καιρός να αντιληφθούμε ότι, η καλύτερη διαφήμιση για έναν τόπο είναι οι ίδιοι οι επισκέπτες είναι οι προσφερόμενες υπηρεσίες και οι υποδομές. Υποδομές που διευκολύνουν και κάνουν όμορφες τις διακοπές του κάθε επισκέπτη που θα πληρώσει τα χρήματα του για να περάσει καλά. Τι διαθέτει η Κέρκυρα από τα παραπάνω για να παραμείνει στο μέλλον ελκυστικός προορισμός ;
Ακόμα και σήμερα τούτο το κοσμοπολίτικο Νησί διαθέτει μια και μοναδική τουαλέτα στην πλατεία της Κέρκυρας που ανοίγει όποτε το θυμηθεί ο Δήμαρχος. Τις δε βραδινές ώρες, ο κόσμος κάνει την ανάγκη του πίσω από τα δέντρα της πλατείας εκεί που παίζουν την άλλη μέρα τα παιδιά μας. Τούτο το καλοκαίρι που μας πέρασε, ούτε νερό δεν υπήρχε στις τουαλέτες. Υπήρχε όμως μια υπάλληλος που καρτερούσε . . . να τελειώσει ο τουρίστας για να ρίξει νερό με ένα κουβά .

Σας αρέσει η όχι κύριοι τοπικοί Άρχοντες, αυτή είναι η αλήθεια της Κέρκυρας. Μήπως Σας ενημέρωσαν κύριε Νομάρχα ότι φέτος τα κιόσκια γραφεία πληροφοριών για την ενημέρωση των Τουριστών είχαν επανδρωθεί με προσωπικό που δεν γνώριζε καμία ξένη γλώσσα; Η πληροφόρηση γινόταν στην νοηματική διάλεκτο και συνοδευόταν από ένα βλακώδες χαμόγελο!