Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Τζέφρυ δεν γνώριζε τι ειναι τα CDS!!!!


Απίστευτο….Διαβάστε τι απάντησε ο πρωθυπουργός μας, ο άνθρωπος που διαχειρίζεται τις τύχες της οικονομίας μας, σε ερώτηση δημοσιογράφου της εφημερίδας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Δεν έχω πιάσει στα χέρια μου CDS, δεν γνώριζα τι είναι τα CDS….

Συνεχίζοντας στην ίδια ερώτηση είπε… ότι αυτοί που λένε ότι εγω δημιούργησα το σχέδιο υπαγωγής με τον Στρώς Καν είναι συνωμοσιολόγοι!!!

Ελεος κι εσεις.τι να πει δηλαδη; Ξερω ,μου εξηγησε ο αδελφος μου ο αντρικος και ο Νίκος;

Βγήκε ο Βελόπουλος σε 3 κανάλια τις προηγούμενες μέρες στην Αθήνα και στην κυριολεξία ούρλιαζε γι αυτό που διάβασε στις εφημερίδες της Γερμανίας την Τρίτη 06.09 11 ότι αυστριακός ευρωβουλευτής έκανε ερώτηση στην ευρωβουλή γιατί ο  Παπανδρέου κερδοσκοπεί εναντίον της Ελλάδας για 22 δις € .Το έγραφαν και οι εφημερίδες της Αυστρίας .Αυτό το γνωρίζει ο παπανδρέου και οι παρατρεχάμενοί του;;;;