Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Κρατικός λειτουργός αποκαλύπτει ανώνυμα το παιχνίδι Παπανδρέου

Σε επιστολή που εστειλε σε blogs ανώνυμος Κρατικός λειτουργός αποκαλύπτει την αμερακάνικη εκτέλεση εντολής απο τον Γ.Παπανδρέου.ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ:

Ειμαι κρατικός λειτουργός - αλλα συνήθως εμεις μιλούμε οταν μας διώχνουν απο τη θέση μας - και επειδή θελω να εχω τη συνηδείση μου ησυχη ως ενα βαθμό θα σας πω οτι η αποψη των περισσοτερων υπουργών και αλλων ειναι οτι ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ παίζει ΚΑΘΑΡΑ και ΑΝΟΙΚΤΑ το παιχνίδι των ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ.

Βιάστηκε να προσφύγει στο μηχανισμό στήριξης της ΕΕ και ΔΝΤ επειδή στο τελος του μήνα......θα ερχοταν πρόταση βοήθειας απο την ΡΩΣΙΑ υψους 50 δις ΕΥΡΩ με σταθερο επιτοκιο 4% για παντα και χωρις ανταλλάγματα.Επίσης υπάρχει πακετο 60 δις απο την ΚΙΝΑ για επενδυσεις στην Ευρωπη και ενδιαφερον για εξαγορα του ΟΣΕ.

Ελαβα μ'ερος σε συζητήσεις υψηλού επιπέδου και υπήρχε η διαπίστωση οτι με ορισμένες στοχευμένες κινήσεις θα λυνόταν το οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδος,ομως η ισχυρή αντίδραση του ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και της ομάδας του δεν αφηνε περιθώρια,ηταν σίγουρη η αίτηση βοήθειας.




Εγω θεωρω προδοσία και εγκλημα την απόφαση και σε λιγες μερες η παραίτηση ! μου θα κάνει θόρυβο.Τώρα ειμαι και επιθυμώ να μείνω ανώνυμος αναγνώστης. θα με θυμηθείτε σε λίγες μέρες.....